Tennisschool Oase

De tennisschool op Tc Oase is in handen van Tennisschool Tension.

De tennisopleiding geniet de volle aandacht en heeft als doel de sport voor iedereen open te stellen. Zowel kinderen, volwassenen, recreanten en competitiespelers kunnen bij ons terecht voor het volgen van een lessenpakket. Zo bieden wij een lentecyclus en een wintercyclus aan en hebben we ook tal van tenniskampen.

De tennisschool wordt geleid door Alain Spillemaeckers (bijgeschoolde trainer A) en Alain Bakkovens (bijgeschoolde initiator). Beiden zijn gedurende meerdere jaren fulltime lesgever en hebben zeer veel tenniservaring, zowel nationaal als internationaal. Alain Spillemaeckers was B-15 en Alain Bakkovens was B-15/4 (nr. 15 van België) en is meervoudig Belgisch kampioen in verschillende leeftijdscategorieën.

CLUBKAMPIOENSCHAP 2023

Dubbels van zaterdag 1/07 tot 16/07:

Reeksen met verliezersronde:

Heren:

6 tot 15p

Dames:

6 tot 8p

Gemengd:

6 tot 8p

Inschrijvingen

Racketweken

SPORT & FUN

Tijdens een racketweek leren we je de beginselen of vervolmaken we jouw kwaliteiten van elke slagsport die we op sportcentrum Oase te bieden hebben. Zo gaan we tennissen, padellen, squashen, tafeltennissen, allemaal in een uitdagende, maar fijne sfeer!

(BIJNA) ALLES TER PLAATSE

Dankzij de uitgebreide infrastructuur van sportcentrum Oase kunnen alle activiteiten op dezelfde locatie doorgaan.

Vertrouwd voor je kind & makkelijk voor jou dus!

Lentelessen, stage en racket weken zomer

• zomerstage 1 : 1 juli tot 5 juli 2024
  • zomerstage 2 : 15 juli tot 19 juli 2024
  • zomerstage 3 : 5 augustus tot 9 augustus 2024
  • zomerstage 4 : 19 augustus tot 23 augustus 20

Bij TC Oase bieden we voor de jeugd racket weken aan voor €150. In deze stages zullen volgende sporten aan bod komen: tennis, padel, pingpong, badminton en squash.

Lessen en stages kunnen enkel gevolgd worden als zowel les/stage geld en het lidgeld verzekering betaald zijn.

Voor de volwassenen organiseren we tennisstages. Dit zijn avond stages van 4 dagen.

• Paasstage 8 april 2024 -11 april 2024
  • Zomerstage 1 juli 2024 – 4 juli 2024

Bij TC Oase bieden we een zomerpakket aan van 10 lessen. De lessen duren daarbij altijd 1 uur. Alle lessen zijn Indoor en dus hoeven lessen nooit ingehaald te worden.

Start zomerlessen zaterdag 13/04/2024

Zomerlidgeld is vanaf december 2023 tot december 2024

Klik hier :Zomerlidgeld

lesgeld is voor tensionacademy

A.Bakkovens 0486 274049

ZATERDAGCOMPETITIE

Vanaf september is onze zaterdagcompetitie er terug, dit jaar in een vernieuwde formule! Er wordt, naar traditie, zowel een dubbel als een enkel competitie georganiseerd in poulevorm. Hieronder vind je alle praktische informatie rond het nieuwe format.

WANNEER:

Elke zaterdag van 30 september 2023 tot zaterdag 26 maart 2024 van 14u tot 21u30 (uitgezonderd officiële tornooiweken)

MATCHVERLOOP:

Er wordt gespeeld naar 2 gewonnen sets met een super tiebreak in de derde set, zowel in enkel als dubbel. Als gemiddelde lengte van een wedstrijd rekenen we anderhalf uur. Per wedstrijd kan er 5 min. worden opgewarmd, timing gewijs vragen we om dit te respecteren.

REEKSEN:

DD10             DH10             DG10             ED5                EH5

DD20             DH20             DG20             ED25              EH25

DD40             DH40             DG40             ED open         EH open

DD60             DH60             DG60

DD100           DH120           DG100

Bij teveel of te weinig inschrijvingen kan een reeks opgesplitst/samengevoegd worden of geannuleerd worden.

Heb je vragen over onze tennis lessen? Wil je een terrein reserveren? Je kan steeds vrijblijvend contact met ons opnemen.