1. Toegang tot de terreinen

Enkel leden die het lidgeld betaald hebben en in het bezit zijn van een geldig Tennis Vlaanderen lidnummer hebben en een terrein hebben gereserveerd krijgen toegang tot de tennisterreinen. Alle spelers op het terrein MOETEN op de reservatie worden vermeld. Ook mensen die een terrein met “Losse” verhuur hebben gereserveerd en betaald krijgen toegang tot het tennisterrein.

Padelterreinen zijn enkel toegankelijk voor personen die op voorhand een terrein hebben gereserveerd en betaald via het online-reservatie systeem van Tennis Vlaanderen. Telefonische reservaties van padelterreinen worden NIET aanvaard.

2. Orde en netheid

Elke speler dient de terreinen en de accommodaties in goede staat te onderhouden.

Gooi het afval steeds in de daartoe voorziene vuilnisemmers.

3. Rookverbod

Er geldt rookverbod op de tennisterreinen, in de cafetaria en in de kleedkamers.

4. Buitenterreinen

De tennisterreinen dienen te worden gekeerd na elke reservatie en/of wedstrijd. Zij mogen enkel worden betreden met TENNISPANTOFFELS (geen loop- of joggingpantoffels).

Bij slecht weer dient aan de verantwoordelijke gevraagd te worden of er gespeeld kan worden, dit om ernstige problemen te voorkomen.

5. Binnenterreinen

Op de binnenterreinen wordt er enkel gespeeld met TENNISCHOENEN. Vrij van gravel of ander vuil. (GEEN loop-of andere sportschoenen)

6. Verloren voorwerpen en diefstal

T.C. Oase kan niet verantwoordelijk gesteld worden voor het verloren gaan van kostbaarheden.

7. Belangrijke mededelingen en reglementswijzigingen

Belangrijke mededelingen, reglementswijzigingen en het organiseren van clubactiviteiten worden uitgehangen aan het infobord in de cafetaria. Raadpleeg het geregeld alsook deze website.

8. Inschrijving voor een activiteit

Elke inschrijving aan een activiteit wordt slechts als effectief beschouwd als:

• Het gepaste document tijdig werd ingevuld
  • De eventuele deelnameprijs tijdig werd betaald

9. Overmacht

Bij overmacht zoals weersomstandigheden, elektriciteitspanne (door derden) worden geen reservatie beurten vervangen of terugbetaald.

Heb je meer vragen over onze club?