Activiteiten

We organiseren het ganse jaar door een waaier van randactiviteiten om ook buiten het sportieve samen leuke dingen te kunnen doen. Enkele voorbeelden:

• Oase Padel Jeugd: zondag 25 februari 2024
  • zaterdag: 16/03/2024 Quiz 16 maart 2024
  • Padel After Work: vrijdag 29/03/2024

Zowel ons bestuur, ons feestcomité als onze jeugd zorgen ervoor dat er voor elk wat wils is. Raadpleeg de activiteitenkalender om te zien wat er op onze planning staat.

Ontbijt

Ons 4de Nationaal Tennis Ontbijt

Ons 4de Nationaal Tennis Ontbijt op vrijdag 21 juli
Schrijf nu in per mail (info@tc-oase.be)

Na het succes van vorige jaren, willen wij jullie langs deze weg graag opnieuw uitnodigen voor ons 4de “Nationaal Tennis Ontbijt”. Op vrijdag 21 juli, onze nationale feestdag, kunnen jullie ’s morgens om 10u00 op de club komen ontbijten.

Klein ontbijt

€9 per persoon

klein ontbijt

Groot ontbijt

€14 per persoon

Groot ontbijt

Telkens met kaas, hesp, confituur, choco en spek met eieren.

Aansluitend organiseren we een clubmiddag ipv een clubavond. Rekening houden met iedereen z’n capaciteiten.

Op voorhand inschrijven is verplicht en dit kan via de App van Tennis Vlaanderen of per mail naar info@tc-oase.be

Bekijk hier onze laatste activiteiten

Onzen toog

De centrale ontmoetingsplaats in onze club!

In een ruime en gevarieerde zitruimte kan je zo bijpraten, een voorbije wedstrijd “analyseren” :), of verdere plannen concreet maken om meer te sporten, of afspreken om samen deel te nemen aan één van onze randactiviteiten.

Ons vriendelijk personeel staat tot uw dienst voor een ruim aanbod van frisdrank, wijn en bier aan democratische prijzen. En ze verschaffen je uiteraard ook graag een antwoordje op al je praktische vragen.

In de buurt

Met een unieke ligging op een boogscheut van het fort van Kessel, kan je vanuit onze lokatie ook vertrekken om een mooie wandeling te maken in een groene omgeving. Ook de Kesselse heide is niet veraf.

Of ga je liever eens fietsen tussen de 2 Netes: gebruik dan onze club als start- of stopplaats.

Met minder goed weer kan je voor de kleinsten ook terecht op de vlakbij gelegen binnenspeeltuin, of kan je afwisselen met een bowling.

Combinatiemogelijkheden genoeg dus voor een gevarieerde namiddag met TC Oase als thuisbasis!

Iedereen is welkom!

Een sfeerbeeld

Heb je meer vragen over Padel? Wil je een terrein reserveren?