Omdat we in het bijna 40 jarig bestaan van onze club op een kantelpunt staan van vernieuwing en groei, hebben we ook onze missie en visie terug scherper gesteld.

Waar staat TC Oase voor?

Wij staan in voor kwaliteitsvol aanbod van sport & ontspanning in een groene omgeving, en dit voor alle leeftijdsgroepen.

• De combinatie “sport en ontspanning” , een warme en gezellige sfeer, openheid, e.d. zijn kernwaarden in het DNA van onze club met een groots verleden.
  • Kwaliteit uit zich in alle aspecten van onze werking : een verzorgde accommodatie, netheid, een goede organisatie, wederzijds respect in de dialoog, e.d.
  • Iedereen is welkom in onze club, ongeacht leeftijd, achtergrond of beroep

Waar willen we staan binnen enkele jaren?

Door ons aanbod uit te breiden en onze accommodatie te vernieuwen, willen we ons imago als een warme en gezellige sportclub versterken.

Op die manier willen we in deze drukke tijden een rustpunt zijn voor sport & ontspanning voor iedereen.

• We investeren sterk in de vernieuwing van onze sportinfrastructuur, met de opstart van padel als eerste hefboom.
  • Met tal van initiatieven willen we een (re)creatief aanbod toekomstgericht verder uitbreiden, om voor elkeen een positief tegengewicht te kunnen zijn in deze snel evoluerende tijden.
  • Om dit alles beter tot uiting te laten komen; zetten we meer in op communicatie. En dit onder diverse vormen, zowel naar onze leden toe als naar onze lokale omgeving.

Heb je meer vragen over onze club?