Geschiedenis

TC OASE werd voor het eerst geopend op 4 oktober 1982. De tennisclub werd gebouwd en jarenlang uitgebaat door de familie Danckaers. Simonne Lambrechts verwelkomde je graag samen met haar zoon Ronny. Ronny is overigens nog steeds verbonden als tennisleraar aan de club.

Daarna was TC OASE een vijftal jaren in handen van Jo Van Orshaegen en Mark Thijs, die voor een heel uitbundige periode zorgden.

Het heden

In januari 2011 namen Serge De Bie en Tania Nicolay de fakkel over en bouwden de club verder uit. Niet alleen de overdekte blaas werd vernieuwd, ook de indoorterreinen in de tennishal werden volledig in een nieuw kleedje gestoken. Verder werd er geïnvesteerd in nieuwe buitenverlichting, in een speeltuin, enz. Ook de taverne kreeg een nieuwe, frisse look.

Omdat ze niet houden van stilzitten werden en nu ook 5 padelboxen aangelegd. En er zijn nog veel meer plannen in de maak…van nieuwe kleedruimtes tot een groot terras. Van een vergaderzaal tot overdekte padelboxen…

Kortom, er beweegt wat bij TC OASE en dat is alleen maar goed nieuws waar we allen mee van kunnen genieten !

Een sfeerbeeld

Heb je meer vragen over onze club?

Je kan steeds vrijblijvend contact met ons opnemen.

Deel met je vrienden en familie!